27 may 2007

Kebab-a


Kebab-ari begira burutazio asko etortzen zaizkik burura , lehenik eta behin , nola kristo ailatu naiz hona ?? Bai , xixko inda nengoen eta "un kebab pa llevar" hartu ondoren , etxeruntz nihoan , lasai etxeko sofan hori dastatuko nuelakoan , baina ez , lurrean tipo bat aurkitu behar burutik odola botatzen !! Hau da hau !! Eguneko akzio ona indet . Beste behin bakarrik etxea . Gaur ez daukat aitzakiarik , ezin dut esan " eztet ikusi " , edo "ez huan momentua" . Ez det potrorik euki , beste behingoz , ez dut potrorik euki . Nik zu ikustean sentitzen dudana sentitzen duzu ? Zer da gure arteko jolas hoi ? Neregatik dia begirada maltzur hoiek ? Edo ... nere irudipenak besterik ez dira ? Bakizu nor naizen ? Eztakit , auskalo .


Baina lasai bizi naiz , gustora , estimu asko diodan lagun baten dioan moduan , "nere bidia" in nahian , laister noa lotara , nekatuta , xixko , pena merezi izan du egunak , nahiko parre aspaldiko lagunekin , gende ezberdina , baina gende ona, eta zer parre Belokikin !! Aspaldi ez nintzela egoten horrela berarekin , zahartzen hasi garen seinale ??


Ez , hori behintzat ez .

1 comentario:

nitabea photo's dijo...

ummmmmmmm......kebab-pa, aste hiontan eztit jan. Bazekat gogua etxeako biden bat jateko