30 may 2007

Ze erremedio


Ez dut gogoko aurkitzen naizen lekua , ez lurreko baldosak , ez pareten kolorea , ezta ere hemen aurkitzen den gendea . Gendea aurrera eta atzera , eta tarteka , oso tarteka , urdinez jantzitako norbait , ez oso agradablia , baten baten izena esaten .

"Ciburcia" esan dute , ez naiz ni . Gehiago itxaron behar . Larunbat gauetan zaharrenetakoak gara kalean, eta hemen dudarik gabe , ni gazteena askogatik .

Horregatik aurkitzen naiz hemen hainbeste denboara itxoiten ?

Nun aurkitzen naiz ? Zeruko atean ? Barrura edo atzera ? Ea berriz errealitatera itzultzen naizen , mesedez .

2 comentarios:

nitabea photo's dijo...

hori dek hori komentayo puska, ikaragarriya!!! eta hori dena hire zerebelotik irten dek¿?¿? harrituta niok, txo!!
badakik ni beti hi barrura sartzeko bultzadatxoa emateko prets niokela, baiño kasu hontan.....besotik tira eta atzera!

Unknown dijo...

Aizu, zeruko atia bada faborez esaiezu urdinezko hoiei zure izena esaten badue txanda gaixki eman dizuela sarrerako mostradorian, San Pedrokin ezetz, San Migelekin nahi zenula zuk ordua hartu.

Fuerte hasi zea idazten eh! Aber ritmua mantentzezun...