5 jun 2007

Ke dure !!!


Ze ederra den , eguna gustora hasi eta oraindikan eta gustorago amaitzea . Nere bizitzako erabaki garrantzitsuak hartzeko unea gero eta gerturago eta ... halare pozik , lasai . Atzo jaso nuen deiak izango al du zerikusirik ?? Beharbada baina , " tiempo al tiempo " .

Egun oso okupatua izan dudan arren ; batera eta bestera ibili naizen arren ; lana , kursoa eta futbol partida eduki ditudan arren ; indarrez aurkitzen naiz gerturatzen ari zaizkiten erronkei aurre egiteko . Bihar berdin pentsatuko al dut ? Sensazio berdinak edukiko al ditut ? Asko maite dudan lagun baten hitz eta opinio batzuk jaso ditut gaur arratsaldean , etxebizitza , lana , alokairua eta .... buruz , eskertzekoak benetan . Kontutan hartuko ditut , nola ez !!

Lasai , ez naiz eta ezkontzen .

Banoa sukaldera ze oraindikan eta ez da eguna bukatu , "harrikoa" egin behar dut , labadoratik erropa atera .... puf ! Hain irriparftsu bukatuko ote dut eguna azkenean ?

Seguru baietz .

3 comentarios:

Unknown dijo...

Ba ezkontzagatik galdetzea nijuan zuk ezetz esan aurretik!
Oain eulia belarri atzian deula geatu gea... kontaukozu zeoze.
Baina aprobetxau holako egun onak!

Anónimo dijo...

gaurko egunan bukaera, atzokua baiño ederro izango dek, oseake aprobetxau zak ondo 8-))))

Anónimo dijo...

Bihotz kontuetan ere, hamargarrenean bada ere, iristen da gauzak argitzen doazen momentua. Gozatu zak, oain momentu onian haola...