25 sept 2007

Globoak


Gorria nuen nik maitatuena , edo bestela beltza . Izan ere , tamainu eta kolore ezberdinetakoak izan daitezke . Txikitan , haizez puztutzen genituen , baina halako indarrez eta intentzioz puztutzen nituen ze .... segundu batzuetako zorabioa besterik ez nuela lortzen . Haunditzen hastearekin batera , bihurriagotzen ere hasi nintzenez , badakizue , haunditzen tea txoratzen , globoak urez betetzen genituen , baina oraingoan txikiagoak , eta zorabioa lortu beharrean , amaren errieta jasotzea besterik ez nuen lortzen etxera iristean , goitik behera blai eginda iristen bait nintzen . Eta hori bazen gaitzerdi , korrika zaio galantak botatakoa bait naiz , elkarri botatzen ez ezik , beste batzuei edo kotxeei botatzen ibiltzen bait ginen .

Aspaldi ez ditudala esku artean eduki , nere etxeko tropeltxoa haunditzen hasi zen arte , orain ilobatxoei puztutzen zorabiatzen naiz , eta haunditzen dihoazten einean , zaharrenei urez nola bete ere erakutsi izan diet , hori bai , orain ere ixkutuan , izan ere , txikitako trukoak ez dira behin ere ahazten , gutxiago bihurrikeriak egiteko izanda .

Ilobez aparte , beste gauza batzuetarako erabili ohi ditut orain globoak , tamalez ez nahi beste.


Imanolius , gainditu al diyat azterketa ?

1 comentario:

Anónimo dijo...

Joe, ze diskretua azken aurreko parrafua... jaja.