10 jun 2008

Amaiera


Historia guzti hau Genaro-rekin batera hasi nuen , eta hala bukatzea gustatuko litzaidake .

Ez da izan ez , futbolaz hitzegiteko blog.a , ezta futbolaren jarraipena egitekoarena , baina hala bukatuko dut .

Igandean errealak izugarrizko txaskoa , jokalariak oso burumakur , zer esanik ere jarraitzaileak , eta baita ere , hemen nere tailerrean aurkitzen diren nere lankide erreal zale sutsuak . Diaz De Cerio-k lurrak irentsi zezala nahiko zuen .

Atzo Italiak izugarrizko txaskoa , ikusi besterik ez nere lagun Genaroren aurpegia , lurrak irentsi zezela nahiko zuen italiako edonorrek , baina berak ez , Gattusok ez . Borrokatzaile sutsua ezpairik gabe , indarrez betetako gizona , kemena eta auskalo zenbat gauza dituena .

Gustatuko litzaidake bere hainbat kualitate edukitzea ze ... nik ere lurrak irensteko nahiaren sensazioa dut barrenean ....

Eta nik ez dut partidorik galdu , ez naiz errealzalea , gustoko ditut italiarrak baina , ez naiz tifosia ; eta gainera aurtego playerotako irabazleetako bat izan naiz .

Baina .. ez dut indarrik beste partidu bat jokatzeko


Adiorik ez ,

garaipenaren egunean ikusiko gaitun/k !!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

grandissimo Genaro!!!
batenbaten hantza hartzen ziot nik tipo honei!!
errealarena........lotsagarri!!!

zoriyonak, txo!!

Anónimo dijo...

galtzen dakienak bakarrik daki irabazten...

ondo izan!

Anónimo dijo...

Genarok indarrik ez duela?¿? zuk indarrik ez duzula?¿?...EZ dut sinisten!!!
Ez dut uste hain errez etsitzeko gai zarenik...
Gainera, bagera batzuk irrikitan egoten garenak zure ixtorioen zain...
Atsedenalditxo bat hartuko duzula esan...baina ez utzi gu hemen besterik gabe!!!

Maialen dijo...

espero ez dala azkena izango ez! noizbehinka pasa naiz hemendik zure okurrentzik gustoa irakurtzeitutelako... beraz... adiorik ez!

muxu bat eta ondo izan!