16 jul 2007

Asteburua gauez


Denbora gehiegi pasa dut asteburu hontan taberna zuloan , hori bai , ondo pasa dut , baina larregi izan den sensazioa daukat ; gauez ibili naiz , gau txori baten legez , eta horren ondorioak egunak lotan pasatzea izan da . Eguna Zaborretara , eguzkia eta eguraldi onari bizkar emanez, izkutatuta .

Izan ere , gauak zirauen artian behintzat nire izatea nahi nuen , gerritik heldu , parre egin , muxukatu , laztandu , eta eguzkia ateratzearekin batera , biok bat egin . Irrifarre batekin ziurtatuta zintudala uste nuen , baina ikusten dut ezetz , ez dela horrela , beste behin .

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Nei ere hori pasatzen zat. Astebarruan bakarrik egiten dietela kaso eguraldi iragarpenei, asteburuak gauez bakarrik bizi ditut...uda osoan hala izango dalakoan nago!

muxu1

Hamargarrenean dijo...

Apa Ane !!
Eskertzen dira zure erantzunak ..
Halare ... galdu egin det zure blogaren helbidea , esango bazenidan ..

Anónimo dijo...

Eklipsatuta bizitzeak badu bere xarma, baina azkenan zerbait estaltzen da nahi gabe... Izugarri gustatu zait zure bloga...

Anónimo dijo...

barkatu...beharbada denbora dexente pasako zen galdetu zenidanetik baina tira, gaurkoan konturatu naiz. hau da helbidea: www.blogak.com/zoti