30 ago 2007

Bigarren geltokia : Granada


Iritsi ginen bigarren estaziora , teorikoki gure hiriburua den Madrid atzean utzita , itzuliko naiz berriz , baina Abuztua ez den beste batean .

Bigarren estazioa : Granada . Izanda nintzen bertan orain dela 14 bat urte , ume moko bat nintzela . Orduan era batera ezagutu nuen eta orain , beste era batera , agian beste 14 bat urte pasata beste era batera ezagutuko dut , baina orain , ezagutu dudan bezela geratzen naiz . Bero , tapa , tinto de verano ta gende artean pasa genuen estantzia , nahiko parre , eskerrak ez genuela gauean irtetzeko intentziorik , bestela ....

Egia esan , eguardi aldean irten ginen kalera eta goisaldearte ...

Hirugarren esatazioa beste batean kontatuko dut .

Bada kasi astebete etxera itzuli nintzela eta , sapore oso onarekin gogoratuko ditut 10 egun hauek , bai bizitako esperientziengatik , ezagututako tokiengatik , euki dudan lagunarteagatik , nere kompañero de kamangatik eta naiz eta jakin , konturatu naizelako edo konfirmatu dudalako zenbat maite ta behar dudan jende bat , eta baita ere zenbat maite nauten .

Eskerrik asko

2 comentarios:

Katalli dijo...

hoi enbidi sanoa!!! diooo... abuztuan jutekoa nitzan, ezin ordea! lana ta lana... kaka!

ondo ondo pasa!

arratetxo dijo...

benetan sakona, bidaia geografikoa izateas gain existentzialista ere izan al da, ba?