13 ago 2007

Lehenengo Geltokia : Madrid


Ahaztuta nuen dagoeneko zer zen astelehena ailatu eta presik gabe esnatzea , lasai gosaltzea , bide batez ondo golsatzea , egunkaria lasai irakurtzea eta nire nagusiaren aurpegia ez ikustea .Ondo eramaten naiz berarekin baina , eskertzen da bera ez ikustea , batez ere astelehen goizetan eta asteburu gogor baten ostean . Bolada batean ez dut ikusiko .

Bihar espainia konkistatzera irtetzen gara , eta bidean , Madriden geratuko gara pare bat egunetarako , lagun zaharrei bisita egin eta "Latina"-ko festak ezagutu .Hasteko ez dago gaixki .

Ea bigarren geltokira ailatzen garen.

4 comentarios:

Unknown dijo...

Ondo pasa ba oporrak!
Larunbata, zemouz?

Hamargarrenean dijo...

Larunbata earki , ta ostiralare bai , ikusi in zenidan ala ??
Zure ondo ?

Katalli dijo...

ondo ondo pasa!! nagusirik gabe batez ere!!

pa!!

arratetxo dijo...

Ondo pasa!! Ni ere madrilen izan naiz eta latinako festetatik pasa ginen txotisa dantzatzea zijoaztenen, ze graziosoak aitonatxoak! dekoraziak merezi du jijijiji..