18 sept 2007

Erronka berriak

Argi nuen udara bukatzearekin batera zeozertan hasi nahi nuela , hasi behar nuela edo zeozerri ekin behar niola , orain egiten ditudan gauzetatik aparte .
Pintura munduan berriz murgiltzea nuen hasieran helburu , baina , Urtarrilerarte edo utziko dut .

Gaur Kitarra klaseak hartzen hasiko naiz . Ez dut uste oso habila izango naizenik , baina saiatu gabe ez omen da ezer lortzen mundu hontan . Ez dut ezer galtzen eta gainera beti izan dut atsegin . Ez da izango nere besoetan izango dudan lehen instrumentua , lehenik ere pasata bait daude pare bat . Eta diotenez , nahiko txukun edo oso ondo moldatzen omen nintzen . Gaitasuna bai baina ... Hik nahi izanezkero ... Betiko leloaren betiko leloa .

1 comentario:

Katalli dijo...

emaiok ba!!! RANG RANG RANG!!!

Gaitasuna eta habilezia edota gogoa... tzn tznnn hortze gakoa...