8 sept 2007

Zapuztuta


Ez dut uste ordu hauetan behin ere nere portatila piztu dudanik , ezta ere askotan piztuko dudanik . Nahiko lan badauzkat teklak sapaltzen ... Aiba ! Despertadoria ! Ala iratzargailua ? Gaur sapatua da , ez dut lanera joan behar ....

Nere barrenak ustutzeko beharra dut , blog adikto bat izango naiz akaso ? Ez dut uste .

Ilusioek mugitzen nauten pertsona naiz , ilusiorik gabe ez naiz ezerrez . Ilusioak kentzen dizkidatenen helbarri sentitzen naiz , hankak moztuko bazizkidaten moduan , bihotza kenduko balirate moduan . Ilusioz beteta baldin banago ( Bihotz asuntuez aparte ) alaia izan dezatek , katxondoa , indarra transmititzen duena , pakea ....Askotan nere anaiak esan ohi dia , "hi haiz danon artean pakea ta parreak sor ditzaken bakarra" , izan ere beti izan dut erreztasuna , nere ingurukoak parrez zoratzen jartzeko , baina baita ere , aldin berean haserre kopetilunak lortzeko .

Azken aldian , normalean ditudan ilusioz aparte , beste ilusio bat izan dut , nigan normala ez dena , askotan parre berezia eta begirada berezia sortu dizkidana , baina gaur , ilusio horrek ihes egin dit apur bat , eta nik , ez dut nahi helbarri sentitu , zapuztuta ( horrela idatziko ote da?) .

Baina bueno , beti izan naiz ilusio berrien ameszalea eta baita ere ilusioak berpiztearena . Bihar beste egun bat izango da .

Izan ere , beti izan hoi dira zailak hasierak (Edo hori esaten dute)


P.D. Barkatu , trago bat edo beste dauzkat gainean , baina mozkorrek gauza bat izaten omen dute ona ez ? Beti egia esaten dutela .

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Bihar beste egun bat izango ezta ba! astelehena jai eukita gainea (beste batzuk esamina dakau...), disfrutatzeko eguna. Ahaztu zapuztasunak ta ondo ibili!

arratetxo dijo...

hurrengoa beste egun bat da beti ;) bai hoixe