26 sept 2008

Zein gozoa den pozoia


Bai , latza harrapatu nuen

Bai , ez nintzen ezta konturatu egin gauza askotaz . Ezin nuen .

Aitzaki asko jarri nitzazke , horretan ona naizen arren , ez dut bat bera ere jarriko . Aste txarra pasa nuen arren , barruan tensio asko euki nuen arren , burua lehertu beharrean euki nuen arren , gutxi jan nuen arren , batez ez esatearren .

Baina hurrena zu izango zara , atzo bestea izan zen bezela , danok ezagutzen duguta elkar .


Ingurukoak jasan izan ditut , ni jasan izan nauten bezela , agian beraiek gehiago .


Ez dut oso gustokoa epaitu nazaten . Ta gutxiago okerro konportatzen den jendeak .Ni saiatzen bait naiz iñor ez epaitzen .


Ezta ere , berak egin ez eta besteei eskatzen diona zer egin . Edota esku bat bota beharrean ezikusiarena egiten duena .


Pena bat dut barruan , nahi baino gutxiago gozatu nuela .

Ea bihar

No hay comentarios: